مدل های کپی آیفون 14 پرو در چین روانه بازار شدند (تور ارزان چین)

به گزارش سیکانیوز، به تازگی در بازار چین مدل هایی کپی از گوشی آیفون 14 پرو پیش از رونمایی رسمی، عرضه شده اند که تمامی شایعات در مورد جزئیات طراحی این مدل را در خود گنجانده اند تا مشتریان ناآگاه را فریب دهند و یا راهی کم هزینه برای بعضی از کاربران جهت خرید گوشی هوشمندی شبیه به قدرتمندترین گوشی های نو آیفون فراهم نمایند.

مدل های کپی آیفون 14 پرو در چین روانه بازار شدند (تور ارزان چین)

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این مدل های کپی شده که ظاهراً چند هفته پیش در رسانه های اجتماعی چینی مشاهده شده اند، کوشش می نمایند تا ماژول دوربین بزرگ تر شایعه شده آیفون 14 پرو و حفره های دایره ای و کپسولی شکل که جایگزین بریدگی آیفون 13 پرو شده اند، را در اختیار کاربران قرار دهند. طراحان این کپی آیفون 14 پرو حتی سعی نموده اند جعبه محصول را نیز شبیه به مدل اصلی فراوری نمایند. بنابراین بارکد، برچسب ها و حتی کابل شارژ نیز دقیقا مشابه آنچه در آیفون های اصلی می بینیم در جعبه قرار گرفته اند. بعلاوه برای شبیه سازی هرچه بهتر، حتی شارژر نیز مشابه با آیفون های اخیر اپل درون جعبه محصول قرار نگرفته است.

آن طور که به نظر می رسد این گوشی های کپی نسخه ای از اندروید را اجرا می نمایند که شباهت زیادی به iOS دارد، اما طبیعتاً نمی تواند تجربه واقعی کار با سیستم عامل iOS را به کاربران ارائه دهد. این موضوع در خصوص سخت افزار این گوشی های کپی نیز صدق می نماید که تفاوت های قابل توجهی با آنچه از مدل های واقعی آیفون 14 پرو انتظار داریم، خواهد داشت.

در اوایل امسال، قاب های تقلبی آیفون 14 در چین با شباهت های بسیار زیادی در مقایسه با لوازم جانبی واقعی اپل به فروش رفت. فراوری و عرضه محصولات جعلی مرتبط با سری آیفون 14 اپل در چین ممکن است گویای این قضیه باشد که بعضی از فراورینمایندگان تا چه حد از طراحی دقیق گوشی های هوشمند و پرچم دار تازه غول فناوری آمریکایی اطمینان دارند. بعلاوه این گوشی های کپی مشخصات سخت افزاری بسیار ضعیفی دارند؛ به حدی که حتی برای انجام دادن امور روزانه نیز مناسب نیستند.

همانطور که احتمالاً در جریان هستید، اپل قرار است 16 شهریور ماه از نسل تازه آیفون های خود را به طور رسمی در رویدادی اختصاصی تحت عنوان Far Out رونمایی کند. مدت هاست که کارشناسان و تحلیلگران فعال حوزه فناوری در یک موضوع هم عقیده هستند که سری تازه آیفون 14 اپل متشکل از گوشی های هوشمند آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

انتظار می رود آیفون 14 و 14 پرو دارای صفحه نمایش هایی با مقدار مشابه 6.1 اینچ باشند و مدل های بزرگ تر آیفون 14 و 14 پرو مکس از نمایشگر 6.7 اینچی بهره ببرند. در خصوص مدل های پروی آیفون 14 باید بگوییم که این گوشی ها لبه های متقارنی دارند و بعلاوه یک اسپیکر مکالمه در قاب بالایی، دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت چپ گوشی و دکمه پاور در سمت راست این گوشی ها هوشمند تعبیه خواهد شد. به نظر می رسد که نمایشگر این گوشی ها نسبت به نسل قبلی کمی بلندتر شده اند و نباید افزایش 5 تا 10 درصدی ارتفاع آن ها را نیز از قلم بیندازیم.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بیش ترین تغییرات را در قاب پشتی خود نظاره گر هستند و سیستم دوربین این مدل ها برآمدگی نسبتاً زیادی دارد. مقدار سنسور این گوشی ها نسبت به قبل افزایش یافته و یک دوربین 48 مگاپیکسلی جایگزین دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد شد. گفته می گردد که مقدار سنسور دوربین این گوشی بیش از 57 درصد بزرگ تر از سنسور قبلی است. بعلاوه ظاهراً نمایشگرهای پروموشنی که برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس در نظر گرفته شده اند، می توانند تا نرخ 1 هرتز (از 10 هرتز) کاهش پیدا نمایند تا قابلیت نمایشگر همواره روشن بدون تأثیرگذاری عمیق بر عمر باتری در اختیار کاربران مدل های پرو گوشی های پرچم دار آیفون قرار بگیرد.

آن طور که از خبرها بر می آید، اپل تصمیم دارد گوشی آیفون 14 را با همان قیمت نسل قبلی یعنی 799 دلار در اختیار کاربران قرار دهد و قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس نیز به ترتیب 1099 و 1199 دلار تخمین زده می شوند.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1182

به "مدل های کپی آیفون 14 پرو در چین روانه بازار شدند (تور ارزان چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های کپی آیفون 14 پرو در چین روانه بازار شدند (تور ارزان چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید