تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی

به گزارش سیکانیوز، فضای داخلی این کشتی که به عنوان یک کشتی بادبانی توصیف می گردد، به وسیله ماکسیم دآنژاک طراحی می گردد و شرکت طراحی فرانسوی Stirling Design International معماری بیرونی آن را بر عهده دارد.

تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی

140 سال پس از شروع به کار اولین قطار های لوکس Orient Express، حالا اولین کشتی تفریحی بادبانی با الهام از دوران طلایی سفر های دریایی ساخته می گردد. این قایق بادبانی خارق العاده آینده که Orient Express Silenseas نام دارد، با فضای داخلی تماشایی در سال 2026 به راه خواهد افتاد. گفته می گردد که این کشتی، بزرگترین کشتی بادبانی دنیا با طول 220 متر و با ظرفیت ناخالص 22،300 است.

این کشتی تفریحی بادبانی با تاریخچه Orient Express بی ارتباط نیست. در سال 1867، ژرژ ناگلمکرز، بنیانگذار Orient Express، با کشتی از اقیانوس اطلس به ایالات متحده رفت و مجذوب عظمت این کشتی های بزرگ شد. او پس از کاوش در سوئیت های مجلل مسافران و تجربه گردهمایی ها اجتماعی در رستوران ها و فضای سالن ها، کتابخانه ها و مکان های تفریحی، الهام گرفت تا قطار Orient Express را در سال 1883 تاسیس کند.

حالا در این فصل تازه در تاریخ Orient Express، با مشارکت برند فرانسوی Accor و شرکت کشتی سازی فرانسوی Chantiers de lAtlantique، قطار افسانه ای به دریا می رود.

در مجموع، 54 سوئیت در این کشتی کروز وجود خواهد داشت که به طور میانه 70 متر مربع مساحت دارند. این اتاق ها، شامل یک سوئیت پرزیدنت هم می گردد که بیش از 1،415 متر مربع وسعت دارد و دارای یک تراس خصوصی به مساحت 530 متر مربع است.

دو استخر شنا و دو رستوران در کشتی وجود دارد که مسافران را به دور هم جمع شدن و شب نشینی بعد از شنا، دعوت می نمایند.

روز ها را می توان با لذت بردن از درمان های آبگرم، جلسات مدیتیشن و گشت و گذار سپری کرد که شما را به کشف گنجینه های فرهنگی که به مهمانان اجازه می دهد کاملاً از واقعیت روزمره جدا شوند، دعوت می نماید.

در بیانیه اعلام شد: این کشتی تفریحی منحصر به فرد، هنر سفر با Orient Express را گرامی می دارد که ترکیبی از تجمل، راحتی مطلق و رویاهاست.

فضای داخلی این کشتی که به عنوان یک کشتی بادبانی توصیف می گردد، به وسیله ماکسیم دآنژاک طراحی می گردد و شرکت طراحی فرانسوی Stirling Design International معماری بیرونی آن را بر عهده دارد.

این کشتی با طراحی تکنولوژی معروف به SolidSail حرکت خواهد نمود؛ سه بادبان صلب یا بادبان بال با مساحت 1،500 متر، که هر کدام بر روی یک دکل بالا می روند، با سه دکل کج به ارتفاع بیش از 100 متر که تا 100 درصد نیروی محرکه را در شرایط آب و هوایی مناسب تضمین می نماید. این فرمول، نیروی باد را با موتوری که با گاز طبیعی مایع (LNG) کار می نماید ترکیب می نماید و Orient Express، در بیانیه ای اشاره می نماید که میخواهد پس از تایید این فناوری برای کشتی های مسافربری اقیانوس، از هیدروژن سبز استفاده کند.

سباستین بازن، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آکور، گفت: ما با Orient Express Silenseas فصل تازهی را در تاریخ خود شروع می کنیم و تجربه و رجحان سفر های لوکس را به دست می آوریم و آن را به زیباترین دریا های دنیا منتقل می کنیم. این کشتی قایقرانی استثنایی که ریشه در تاریخ Orient Express دارد، خدمات بی نظیر و طراحی فضایی دقیق را ارائه می دهد که یادآور دوران طلایی سفر های دریایی افسانه ای است.

نوآوری در قلب این کشتی فوق مدرن است که دنیای دریایی را با فناوری تازه برای مقابله با چالش های پایداری امروز متحول خواهد نمود. این یک قایق است که برای تحقق رویا ها طراحی شده است؛ ویترینی برای برترین های طراحی فرانسوی.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1249

به "تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه باورنکردنی سفر دریایی با اولین کشتی تفریحی بادبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید