مهاجم خارجی و نو پرسپولیس تعیین شد؛ دکلان مک مانوس!

به گزارش سیکانیوز، گفته می گردد دکلان مک مانوس آقای گل لیگ ولز به باشگاه پرسپولیس معرفی شده، در حالی که یحیی گل محمدی به صورت تلویحی با باشگاه پرسپولیس خداحافظی نموده است.

مهاجم خارجی و نو پرسپولیس تعیین شد؛ دکلان مک مانوس!

مک مانوس، آقای گل لیگ برتر ولز موسوم به کیمرولیگ در فصل اخیر بوده است. مک مانوس در 37 بازی به صورت کلی برای تیم نیو سِینتس ولز 33 گل زده است و آمار فوق العاده ای را در تیم خود ثبت نموده. او فقط در لیگ برتر ولز 17 بازی 19 گل را در کارنامه خود داشته است. 2 بازی این بازیکن در لیگ کنفرانس اروپا تضمین کننده مجوز کیفی حضور او در لیگ ایران است. این بازیکن اهل گلاسکو اسکاتلند بوده و از پایه های آبردین اسکاتلند فوتبال خود را شروع نموده است. او 28 ساله و قد 180 سانتی متری دارد.

این در حالی است که با توجه به مصاحبه اخیر یحیی گل محمدی، این سرمربی پیروز برای ادامه همکاری با پرسپولیس دچار تردید شده است. با این وجود خبردار شدیم رضا درویش برخلاف تصورات بدون هماهنگی یحیی گل محمدی بازیکن نمی خرد.

ظاهرا دکلان مک مانوس اسکاتلندی نیز به وسیله شخص یحیی گل محمدی به رضا درویش معرفی شده تا جانشین شیخ دیاباته گردد! قیمت مک مانوس خیلی بیشتر از شیخ دیاباته نیست درحالی که آقای گل لیگ ولز 28 ساله است و می تواند بیشتر از مهاجم اهل مالی به پرسپولیس یاری کند.

البته به نظر می رسد تا زمانی که تکلیف ادامه یا قطع همکاری یحیی گل محمدی با پرسپولیس تعیین نگردد این باشگاه حداقل در خرید مهاجم خارجی عجله به خرج نخواهد داد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1307

به "مهاجم خارجی و نو پرسپولیس تعیین شد؛ دکلان مک مانوس!" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهاجم خارجی و نو پرسپولیس تعیین شد؛ دکلان مک مانوس!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی و نو پرسپولیس تعیین شد؛ دکلان مک مانوس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید