نمایشگاه دارویی CPhI ، زمان و مکان و هدف از برگزاری نمایشگاه

به گزارش سیکانیوز، نمایشگاه دارویی CPhI از زمان شروع به کار خود در سال 1990 مسیری طولانی را طی نموده و اکنون یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت داروسازی اروپا به شمار میرود. از سال 1990 تا 2007، این نمایشگاه با رشد سالانه ترکیبی تقریباً 16٪ ظهور کرد. در سال 2008 با رکورد 1700 غرفه دار و بیش از 25000 شرکت نماینده از 60 کشور روبرو شد، اما این رکوردها سال به سال خرد شدند. این نمایشگاه در سال 2010 در پاریس برگزار گردید و از طرح بندی جدیدی برخوردار بود که بازدیدنمایندگان راحت تر می توانستند به خواسته هایشان دست پیدا نمایند. در آنجا بیش از 1900 غرفه دار حضور داشتند و تعداد شرکت نمایندگان نسبت به سال 2009 تقریباً 14 درصد افزایش داشت. نمایشگاه دارویی CPhI آثار خود را در چندین شهر اروپایی ازجمله آمستردام، بلژیک، لندن، مادرید، میلان و پاریس برجای گذاشته است. فرانکفورت میزبان برگزاری اولین دوره این نمایشگاه در سال 1990 بود و با توجه به برجسته بودن آلمان در صنعت جهانی مواد شیمیایی، به طور مداوم در بین غرفه داران و بازدیدنمایندگان محبوبیت پیدا نموده، اما از سال 2008 تا به امروز میزبان این نمایشگاه نبوده است.

نمایشگاه دارویی CPhI ، زمان و مکان و هدف از برگزاری نمایشگاه

هدف نمایشگاه دارویی CPhI

تطبیق پذیری نمایشگاه دارویی CPhI شرکت های مختلفی را به نمایندگی از بازارهای پیشرفته و بازارهای نوظهور به خود جلب می نماید. این نمایشگاه با پنج نمایشگاه تجاری ازجمله P-MEC ،InnoPack ،ICSE ، FDF وBioProduction با زمینه های مرتبط همراه است و قطب اصلی صنعت دارو را تشکیل می دهد که به ترتیب ماشین آلات دارویی، بسته بندی، برون سپاری، دوزهای سرانجام یافته و بخش های بیوفارما را ارائه می دهند. علاوه بر مروری اساسی در زنجیره تأمین دارویی در نمایشگاه، اینجا بعلاوه یک کاتالیزور برای نوآوری و توسعه حرفه ای فردی است. کنفرانس ها، میزگردها و ده ها جلسات آموزشی فرصت یادگیری، ارائه آخرین تحقیقات را برای رهبران صنعت داروسازی فراهم می نماید. نمایشگاه اتومبیل بارسلون Automobile barcelona.

نمایشگاه دارویی CPhI با گردآوری صنعت جهانی داروسازی، سه رویداد را در یک مکان ارائه می دهد: جامعه داروسازی را به ارائه دهندگان راهکار های برون سپاری متصل می نماید، غرفه داران و بازدیدکنندگان تجاری از صنایع بسته بندی و دارویی گردهم می آورد و یک بازار بین المللی بسیار اختصاصی فراهم می نماید. بعلاوه به وسیله شبکه سازی و نوآوری، ماشین آلات و تجهیزات دارویی پیشرفته را به تصمیم گیرندگان عالی رتبه تحویل می دهد.

نمایشگاه دارویی CPhI با هدف ایجاد فرصت های بی شمار برای انعقاد قرارداد و شبکه سازی، کنفرانس ها، کارگاه ها، سمینارها و انجمن ها را برگزار می نماید. علاوه بر این، این نمایشگاه تمرکز خود را بر روی موضوعات کلیدی بخش مانند بسته بندی، توزیع، فناوری های نوآورانه فراوری و غیره قرار خواهد داد. از این طریق، نمایشگاه تجاری به یک بستر بی نظیر برای حداکثر اندازه دید متخصصان در صنعت تبدیل خواهد شد.

جامعه هدف نمایشگاه دارویی CPhI

نمایشگاه دارویی CPhI محل تجمع مؤسسات تحقیق و توسعه، شرکت های مهندسی، دانشگاه ها، مقامات دولتی، فراوریکنندگان سنتز سفارشی، شرکت های بیودارو، فراوریکنندگان فرابورس و سایر شرکت های مختلف بوده و حضور مدیران ارشد در این نمایشگاه تضمین شده است. جامعه هدف این نمایشگاه از تأمین کنندگان API و فراوریکنندگان ماشین آلات داروسازی گرفته تا ارائه دهندگان برون سپاری، توسعه دهندگان دستگاه های دارورسانی و کارشناسان نظارتی را در برمی گیرد. هر ساله بیش از 90٪ بازدیدکنندگان از تجربه حضور خود در نمایشگاه دارویی CPhI بسیار راضی بوده و بیش از 88٪ موافقت کردند که این نمایشگاه مکانی مناسب برای یافتن فرصت های نو تجاری است. جای تعجب نیست که هر ساله این رویداد متخصصان بیشتری را به خود جذب می نماید و باعث انتقال دانش در صنعت گردد.

کنگره جهانی موبایل بارسلون Mobile World Congress

محل و تاریخ نمایشگاه دارویی CPhI

دوره نو نمایشگاه دارویی CPhI به علت خطرات سلامتی بیماری همه گیر ویروس کرونا مجبور شد تاریخ اصلی خود در سال 2020 را لغو کند. دوره آینده این نمایشگاه از 9 تا 11 نوامبر در محل نمایشگاه میلان در ایتالیا روی صحنه می رود. بر اساس اعداد و ارقام بیش از 45000 بازدیدکننده تجاری و تقریباً 2500 شرکت غرفه دار از بیش از 170 کشور در حال حاضر حضور خود را در دوره 2021 تأیید نموده اند. برگزارکنندگان انتظار دارند که در مقایسه با سال های گذشته، تجمع متخصصان، کارشناسان، تأمین کنندگان و خریداران حتی افزایش یابد.

خریدتور نمایشگاهی از خبرنگاران

برای ثبت خرید تور نمایشگاه کافی است که به خبرنگاران مراجعه نمایید و یا با شماره 54795000 - 021 تماس حاصل نمایید. با توجه اینکه خبرنگاران جز اولین برگزار کنندگان تورهای نمایشگاهی در ایران بوده است، پس ارائه خدمات حرفه ای از مجموعه خبرنگاران در زمینه تورهای نمایشگاهی میسر خواهد بود.

کارت ورودی نمایشگاه

بعد از اینکه مشاوره رایگان را از راهنمای تور نمایشگاهی خبرنگاران، دریافت کردید، نوبت به تکمیل مدارک خواهد رسید. با تکمیل مدارک و ارسال آن به وسیله کارمندان خبرنگاران، وارد فرایند اخذ کارت ورودی نمایشگاه خواهید شد. ما فقط به ویزای نمایشگاهی بسنده نخواهیم کرد. بلکه تا اخرین قدم همراه شما هستیم.

اخذ ویزای نمایشگاهی

برای اخذ ویزای نمایشگاهی با اطمینان خاطر، کار را به خبرنگاران بسپارید. در حالی که شما در فضای محبت آمیز خبرنگاران مشغول سرو قهوه هستید، راهنمای ویزای نمایشگاهی ، مدارک و پرونده شما را وارد جریان کار خواهد نمود و کمتر از 20 روز کاری از جانب راهنمای ویزای نمایشگاهی، خبر دریافت ویزای نمایشگاهی را می شنوید. برای مطالعه مدارک ویزای نمایشگاهی روی آن کلیک نمایید.

راهنمای تور نمایشگاهی و مترجم

بعد از تمام مراحل بالا، جلسه معارفه با حضور لیدر فارسی زبان و سایر مسافران تور برگزار می گردد، لیدر فارسی زبان و بعلاوه مترجم که در محل نمایشگاه حضور دارد، شما را به بهینه ترین شکل، به نیازتان خواهد رساند. همراهی لیدر از ایران و حضور یک مترجم در نمایشگاه … کار را برای شما مسافران تور نمایشگاهی، آسان تر خواهد نمود.

تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

اگر برای کسب و کار خود مایل به تنظیم قرار دیدار با برگزارکنندگان و یا حتی غرفه داران نمایشگاه هستید، در زمان مراجعه به خبرنگاران باید موضوع را به اطلاع راهنمای تور نمایشگاهی برسانید، تا خواسته شما، برنامه ریزی و هماهنگ گردد. اتفاق خوبی که در تورهای نمایشگاهی خبرنگاران رخ می دهد: شما با صاحبان کسب و کارهای بزرگ داخلی نیز روابط محبت آمیز ای پیدا خواهید کرد.

بیمه مسافرتی در تور نمایشگاهی

خبرنگاران برای تورهایی که برگزار خواهد نمود، همیشه کیفیت و امنیت سفر برای مسافران را در اولویت قرار خواهد داد، بیمه نامه مسافرتی برای مسافران تورهای نمایشگاهی نیز صادر خواهد شد با هر مبلغی که مسافر مایل باشد، البته در چارچوب گزینه های پیشنهادی راهنمای تور نمایشگاهی!

خدمات تور نمایشگاهی خبرنگاران در یک نگاه

  • ترانسفر فرودگاهی

  • رزرو هتل

  • پرواز

  • اخذ کارت ورودی نمایشگاه

  • راهنمای فارسی زبان و مترجم

  • بیمه مسافرتی

  • ویزای نمایشگاهی

  • مشاوره رایگان

  • تنظیم قرار دیدار نمایشگاهی

  • خدمات نمایشگاهی

  • تفریحات و گشت در کنار بازدید از نمایشگاه

  • و سایر خدمات …

منبع: ژیوار
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1092

به "نمایشگاه دارویی CPhI ، زمان و مکان و هدف از برگزاری نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دارویی CPhI ، زمان و مکان و هدف از برگزاری نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید