بی دردسر وارد بازار کتاب شد

به گزارش سیکانیوز، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، ویلیام وارویک در مجموعه کارآگاهی نوشته جفری هاوارد آرچر کارآگاهی است که در طول زندگی حرفه ای خود با یک دشمن جنایتکار قدرتمند مبارزه می نماید. به وسیله پیچ و تاب، پیروزی و تراژدی، این مجموعه نشان می دهد که ویلیام وارویک قرار است به یکی از ماندگارترین میراث جفری آرچر تبدیل گردد.

بی دردسر وارد بازار کتاب شد

ویلیام وارویک این داستان همواره می خواست کارآگاه باشد و با وجود ناراحتی و مخالفت پدرش تصمیم می گیرد که به جای وکیل شدن مانند پدرش، سرجولیان وارویک و خواهرش گریس، به نیروی پلیس متروپولیتن لندن بپیوندد.

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، ویلیام حرفه ای را شروع می نماید که زندگی او را تعیین می نماید. از ماه های اولیه زندگی زیر نظر اولین مربی اش، پاسبان فرد یبتس، تا اولین پرونده پرمخاطره اش به عنوان یک کارآگاه نوپا در قسمت هنر و آثار باستانی اسکاتلندیارد و در حال تحقیق در خصوص سرقت یک تابلوی گرانبهای رامبراند از موزه فیتزمولین، او بث ریتفورد، دستیار پژوهشی در گالری را دیدار می نماید که ناامیدانه عاشق او می گردد، حتی وقتی بث از راز خویش محافظت می نماید که ترسیده است آشکار گردد.

در حالیکه ویلیام رد شاهکار گمشده را دنبال می نماید با مایلز فاکنر، کلکسیونر هنرهای زیبا و وکیل باهوشش، بوث واتسون کیو سی، روبه رو می گردد که مایلند قانون را تا نقطه شکست خم نمایند تا یک قدم از ویلیام جلوتر بمانند. در همین حال کریستینا، همسر مایلز فاکنر با ویلیام طرح دوستی می ریزد اما او واقعا طرفندار چه کسی است؟

جفری هاوارد آرچر نویسنده این اثر، نویسنده و سیاست مدار سابق انگلیسی است. وی پیش از پرداختن به کار ادبی، حد فاصل سال های 1969 تا 1974 عضو مجلس بریتانیا بود.

نشر کامک اخیرا این کتاب را در 366 صفحه و با قیمت 209 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1326

به "بی دردسر وارد بازار کتاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی دردسر وارد بازار کتاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید