نمایشگاه کتاب 70 میلیارد تومان فروخت

به گزارش سیکانیوز، سومین نشست خبری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 23 اردیبهشت هم زمان با چهارمین روز نمایشگاه در بخش اجرایی این نمایشگاه برگزار گردید.

نمایشگاه کتاب 70 میلیارد تومان فروخت

قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اعلام آخرین خبر فروش گفت: تا خاتمه روز سوم نمایشگاه، بخش حضوری نمایشگاه کتاب حدود 45 میلیارد تومان فروش داشته و فروش بخش مجازی نیز در مجموع به 25 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش ایرنا، سومین نشست خبری سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 23 اردیبهشت هم زمان با چهارمین روز نمایشگاه در بخش اجرایی این نمایشگاه برگزار گردید.

علی رمضانی مبنای ارائه آمار را در چهارمین روز تغییر داد و گفت: تا ساعت 21 سومین روز نمایشگاه، دستگاه های کارتخوان 35 میلیارد تومان را اعلام کردند که اگر سایر روش ها را به آن اضافه کنیم، فروش 45 میلیاردی را می توان پیش بینی کرد.

وی در مورد فروش در بخش مجازی ادامه داد: بخش مجازی نیز تا ساعت 21 روز آدینه 22 اردیبهشت، مجموعا 25 میلیارد تومان فروش داشته که 18 میلیارد تومان از این مقدار فروش سهم ناشران و 7 میلیارد تومان فروش سهم کتاب فروشان بوده است. در این بخش220 هزار نسخه کتاب به فروش رسیده است.

به گفته او نزدیک 80 میلیارد تومان فروش در بخش مجازی و حضوری ثبت شده است.

قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به حضور 210 کتاب فروشی فعال در بخش مجازی گفت: 43 مورد از این تعداد از استان تهران و 167 کتاب فروشی از غیر تهران هستند.

به گفته او در محل بلوار امام رضا(ع) روبه روی بخش کودک و نوجوان شاهد یک دستگاه ناو هستیم که مربوط به نیروی دریای جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: 1175 دقیقه برنامه نیز در استودیوهای رادیو و صدا و سیمای شبستان تا به امروز ساخته شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1295

به "نمایشگاه کتاب 70 میلیارد تومان فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب 70 میلیارد تومان فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید