مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود ، احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان

به گزارش سیکانیوز، روزنامه سعودی اسم داشت که به علت رد شدن برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت، ای اف سی میخواهد دیدارهای پایانی را به 2 شکل رفت و برگشت در یک کشور برگزار کند.

مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود ، احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این گفته شده بود به علت شکایت های اسپانسرهای اقتصادی و برای جبران خسارت ناشی از برگزاری متمرکز مرحله پایانی جام جهانی 2022 قطر، کنفدراسیون آسیا می خواهد این مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کند ولی این ایده با مخالفت 3 کشور روبه رو شد.

طبق اعلام روزنامه الاقتصادیه عربستان، ژاپن، استرالیا و چین مدعی شدند در خاک کشورهای دیگر نمی خواهند به علت شرایط کرونایی بازی نمایند و می خواهند دیدارها در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار گردد.

پس از این اتفاق، کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که بنا به این تصمیم انتظار می رود به علت حضور امارات و عربستان در یک سید و عدم رویارویی این 2 تیم با هم، مسابقات را در کشورهای مذکور برگزار کند. به همین علت محتمل است که تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی جام جهانی 2022 با هم گروهی با عربستان، در خاک این کشور بازی کند.

طبق گزارش الاقتصادیه، ایده اصلی برای برگزاری مسابقات، به صورت متمرکز است. به این صورت که ابتدا دور رفت در یک بازه زمانی برگزار و پس از مدتی دور برگشت به صورت متمرکز اجرایی گردد.

قرعه کشی مرحله پایانی جام جهانی در تاریخ 10 شهریور برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در سید اول با ژاپن واقع شده است و با این تیم دیگر هم گروه نخواهد شد.

سید 2: کره جنوبی - استرالیا

سید 3: عربستان سعودی - امارات

سید 4: عراق - چین

سید 5: عمان - سوریه

سید 6: لبنان و ویتنام

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 767

به "مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود ، احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود ، احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید