ستاد هماهنگی خدمات سفر به 57 میلیون نفر از مردم در نوروز خدمت رسانی کرد

به گزارش سیکانیوز، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، ستاد هماهنگی خدمات سفر به 57 میلیون نفر از مردم در نوروز خدمت رسانی کرد.

ستاد هماهنگی خدمات سفر به 57 میلیون نفر از مردم در نوروز خدمت رسانی کرد

نشست ارزیابی عملکرد نوروزی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی، معاونان و جمعی از مدیران ستادی و مدیران کل استانها به صورت برخط در سالن فجر وزارتخانه برگزار گردید.

دارابی در این نشست گفت: هماهنگی و برنامه ریزی ستاد خدمات سفر در قالب یک قرارگاه عملیاتی پیروز بود و توانست به 57 میلیون نفر از مردم که در نوروز سفر نموده اند، خدمت رسانی کند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی گفت: در این مدت همه مدیران و کارکنان مجموعه وزارت میراث فرهنگی، نوروزبانان بی نوروز هستند، زیرا در تمام ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی به دور از خانواده به صورت آماده باش در حال خدمت به مردم بودند که بسیار قابل تقدیر است.

دارابی گفت: تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان تلاقی بهار در بهار بود و اگر چه مردم عزیزمان حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را همیشه بجا آورده اند، اما تسهیلات و شرایط مناسب را مجموعه همکاران در هتلها، بومگردی ها، اقامتگاه ها و اماکن تاریخی فراهم ساختند که مسافران نوروزی دچار مشکل نباشند.

وی اضافه نمود: گزارش فعالیت های صورت گرفته را به صورت مستند، با تجزیه و تحلیل، آسیب شناسی و ارائه پیشنهادهایی برای آینده تدوین و علاوه بر آنکه برای وزارتخانه ارسال می کنید، مسئولان ارشد استان را هم در جریان کوشش همکاران قرار دهید.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی به بازدید نوروزی گردشگران اشاره نمود و عنوان داشت: در ایام نوروز 268 موزه، 153 پایگاه میراث ملی و جهانی، 35 بنای تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی امکان بلیط فروشی وجود داشتند که 6 میلیون نفر از 25 اسفند تا 12 فروردین از این مجموعه ها بازدید نموده اند.

دارابی از افرادی که در ایام نوروز با ستاد خدمات سفر همکاری داشته اند، قدردانی کرد و گفت: از همه وزارتخانه ها، سازمان ها، دستگاه های اجرایی، نهادهای انتظامی، نظامی، امنیتی، شهرداری ها، تشکل های غیر دولتی چون هتلداران که اهتمام بایسته ای برای سفر نوروزی مردم عزیزمان داشته اند، تشکر می کنم و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدردان زحمات آنان است.

منبع: همگردی
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1281

به "ستاد هماهنگی خدمات سفر به 57 میلیون نفر از مردم در نوروز خدمت رسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد هماهنگی خدمات سفر به 57 میلیون نفر از مردم در نوروز خدمت رسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید