خریدار مهدی قایدی یک آشناست!

به گزارش سیکانیوز، مهدی قایدی در سال قهرمانی استقلال حضور نداشت و فرهاد مجیدی نتوانست از این بازیکن بهره ببرد، اما این ستاره فوتبال ایران پس از یک فصل بازی در شباب الاهلی امارات، تصمیم گرفت دوباره به جمع آبی پوشان برگردد و به عنوان بازیکن قرضی به میدان برود، اما حالا با اتمام فصل امکان دارد دوباره به امارات برود و این بار در یک تیم نو کار کند.

خریدار مهدی قایدی یک آشناست!

این ملی پوش ایرانی که در فصل اخیر علی رغم نمایش درخشان و زدن 12 گل در لیگ برتر نتوانست قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی را همراه با استقلال تجربه کند، با اتمام قرارداد قرضی باید به شباب الاهلی برگردد تا این باشگاه اماراتی برای آینده او تصمیم گیری داشته باشد.

باشگاه شباب الاهلی برای فروش مهدی قایدی تمایل دارد و گفته می گردد باشگاه اتحاد کلباء امارات که راهنمایی آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد، مشتری جدی ستاره ایرانی است و می خواهد هر طور شده این خرید را انجام بدهد و تیمش را برای فصل تازه تقویت کند.

مهدی قایدی در لیست بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی واقع شده است و به همین منظور باشگاه اتحاد کلباء یکی از جدی ترین برنامه های خود را برای جذب این بازیکن گذاشته و در پی توافق با شباب الاهلی است تا بتواند این ملی پوش ایرانی را جذب کند و به جمع بازیکنان سرمربی ایرانی خود بیاورد.

روزنامه اماراتی البیان نیز که معمولا اخبار موثقی از باشگاه اتحاد کلباء منتشر می نماید، ضمن تایید خبر علاقه فرهاد مجیدی به جذب مهدی قایدی و بازتاب آن در رسانه های ایران، تاکید نموده ببر ها به طور جدی خواستار این بازیکن فصل گذشته استقلال هستند و می خواهند او را استخدام نمایند.

در شرایطی فرهاد مجیدی تاکید به جذب مهدی قایدی به باشگاه اتحاد کلباء داشته که مدیران استقلال نیز امیدوار هستند طبق رایزنی با شباب الاهلی امارات، دوباره بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند، اما بعید است با توجه به شرایط مالی آبی ها و از سوی دیگر شرایط مالی مناسب اتحاد کلباء، باشو دوباره در لیگ ایران به میدان برود.

قایدی در فصل 22-2021 که عضو شباب الاهلی بود، در مجموع 22 حضور ثابت یا تعویضی خود توانست چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد که حالا با تجربه بیشتر و شرایط فنی بهتر، می تواند در صورت حضور دوباره در لیگ برتر امارات عملکرد بهتری ارائه کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1310

به "خریدار مهدی قایدی یک آشناست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدار مهدی قایدی یک آشناست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید